Tuesday, November 17, 2009

finished my sem 5...

很快就结束了这个学期
上课,功课,表演及考试
一切的忙碌都停止了
想要好好回忆一下
在这个学期里我做了些什么?
Music Computer:
3 computer composition, 1 recording.
Choir:
Bridge over troubled water, Japanese Garden,
Mater et Filla, Jalur Gemilang
Piano pedagogy:
2 Teaching assignment, Lecture presentation
Piano accompaniment:
class with soloist, sign reading performance,
instrumental accomp. performance, final recital.
Innovation:
2 innovation composition and presentation
Taxation:
Mid term, quiz, and final exam
puppet:
doing small and big puppet, self acting and final
theater performance.
Thesis:
Done Abstract and Proposal.

总算完成了这些的科目
这可算得是我最忙的一个学期
忙得让我都不记得其实自己在忙些什么
也许因为花了更多的时间
在教会事奉,与朋友分享
让我剩下给自己的时间就越来越少
但,在这学习的过程我却学习和获益很多
现在突然就要静下来
让我有些的不适
我知道前面还有许多的挑战
就让我好好的休息
预备我将要面对

No comments:

Post a Comment

thx for ur comment ^^ have a nice day..